Концертима легендарних џез музичара Чарлса Лојда и Мишела Камила, у препуном Дому синдиката, 27. октобра затворен је 30. Београдски џез фестивал, у организацији и продукцији Дома омладине Београда. На свечаном затварању публици су се обратилиРајан Роландс, саветник за медије и културу Амбасаде САД и Александар Живковић, програмски менаџер првог Београдског џез фестивала.
Роландс је изразио задовољство што је, у име Амбасаде САД, у прилици да присуствује затварању фестивала: „Част ми је што смо подржали овај фестивал од почетка, надам се да ћемо заједно радити и у будућности“.
Александар Живковић је рекао да је оснивање оваквог фестивала на почетку било тешко али и да се све одвијало у добром амбијенту Дома омладине Београда, који је увек био уз организаторе и подржавао све њихове идеје. „Посебно ми је драго што је овај фестивал обновљен и што је у правим рукама. Београдски џез фестивал је постао европски, а мислим да ће ускоропостати и светски фестивал“, истакао је Живковић.
Последње вече 30. Београдског џез фестивала започело је незаборавним концертом живе легенде џез музике Чарлса Лојда, ког је публика дочекала великим аплаузом.
Лојд је један од највећих лидера и импровизатора свих времена, непресушни мислилац и инноватор. Жестина његових импровизација и занимање за спајање џеза са незападним музичким стиловима етаблирали су га као једну од кључних фигура у ширењу и унапређењу ове уметности. На Београдском џез фестивалу 2011, Лојд је одржао један од најбољих џез концерата у Србији. Овога пута представио је своју прву џез свиту „Wild Man Dance“, коју је премијерно извео у новембру прошле године у Пољској и од тада само још неколико пута на одабраним фестивалима. Са својим новим квартетом, оставио је публику без даха, још једном се златним словима уписавши у историју домаћег концертног џеза.
Добра атмосфера настављена је и у другом делу вечери када је на сцену изашао феноменалниМишел Камило, један од највиртуознијих пијаниста на свету и истакнути композитор. Премијерно је наступио у Србији, заједно са својим Триом и спојем џеза и латиноамеричке музике одушевио присутне. Публика 30. Београдског џез фестивала имала је прилику да се уживо увери зашто његове концерте описују као “ослобађање енергије тропске олује на 88 дирки клавира”.